Azygos vala biz 3 ayligiz 2 saatte bir 90 yiyodu hatta 120 ye bile cikmisri 🤦 Progemin As mama aldiktann sonra 60 cc ye indirdim. Bu hani alerjile alakalı olarak dusunme canim. Bebegin 2 saatte acikiyosa ver. Bebegin 3 saate acikiyosa once bi 60 cc dene az gelirse kontrol et yiyomu halq yoyosa 90 cc yap.
Geceleri ben kendim o uyanmadan kalkip veriyorum. Ama ben gündüzleri cok yoruluyorum uyanir korkusundan ole yapiyorum. İstersen uyanmasini bekle yer yatar belki seninki