Alpella benim de öyleydi çok normal. Hamilelikten yeni çıkmış oluyorsunuz. Vücut hemen ödemi atıp da eski haline dönemiyo maalesef. Bol su tüketin. Tuzlu yememeye dikkat edin. Ayaklarınızı mümkün olduğunca havada tutun yani sarkar pozisyonda olmasın. Ben doğumdan sonra otururken de uzun otururdum. Ayaklarım aşağıda kalır kalmaz şişiyodu. Ama bir haftaya azalmıştı sonra da tamamen geçti