Kızlar benim kızım şu an 7 aylık doğumdan sonraki 3. Ayda adet oldum ve korunma iğnesi vuruldum 3 aylık korunma iğnesi sonra adetten kesildim 21 şubatta ikinci iğnemi vuruldum ve iğnemin etkisi 21 mayısta bitiyor herşey normaldi şu bir kaç gündür çok uyumaya başladım derin uyuyorum… Ayrıca aylardır adet görmüyordum 3 gündür lekelenmem var ve az önce aşırı derecede midem bulandı acaba hamile olabilir miyim korunma iğnesi ile hamile kalan var mı yada hamile kalan tanıdığınız var mı 🤦🏻♀️