Kızlar bebeğim 3 aylık.. ilk 1 ay aptamil pronutra kullandım gaz ve kabızlık gibi sorunları yoktu.ama içerisinde şeker oranı fazla diye değiştirme kararı aldım..1 haftadır sma kullanıyorum.son 2 gündür özellikle geceleri kendini sıkıyor ıkınıyor.bağırarak…neden böyle oldu sizce gaz damlasida kullanıyorum..birde 8 kutu almıştım sma mamayı.simdi değiştirsem elimde kalacaklar napmam gerekiyor bilmiyorum akıl verin bana…