Tek başıma büyütüyorum yavrumu. Eşim akşama kadar işte, akşam gelince de yemek şu bu.. Zaten virüsten dolayı sürekli bir tedirginim. Su ile uğraşmaktan ellerim baya tahriş oldu..
Bir de bunların üzerine uykusuzluk gelince çok kötü oluyorum 😔 bebeğimi uyuturken sinirleniyorum , off uyusana hadi filan diye, sonra dan da vicdan azabı çekiyorum 😔 daha 2-3 kez böyle dedim ama içime battı 😔
Yorgunluktan ne yaptığımı bilmiyorum sanırım 😔