Merhabalar ,Bebeğimi en çabuk nasıl iyileştire bilirim? Herşey iyiydi uyudu bir saat sonra sesi kısık uyandı hırıltılı bir sesle ağladı burnu tıkalı öksürük te eşlik etti,ateşi yok daha çok şükür ama en kısa zamanda iyileşmesi için neler yapa bilirim yardım edin lütfen🙏🏻