Merhabalar💕
Oğlumun öksürük ve ateşiyle birlikte bizde bu virüsün bulaşma korkusunu yaşadık.
Yaşadıklarımızdan sonra öğrendiğim bilgileri size aktarmak istedim. Bizim hastalığımızın sebebi krup çok şükür teste gerek kalmadı.
Çocuklarda korona virüsü olmuyor diye bir konu yok ben öyle biliyordum çünkü.
Çocuklarda ölüm vakası görülmüyor.
Belirtiler grip nezle gibi olabiliyor daha ilerleyen durumlarda ciğerlere inebiliyor.
Belirtileri öksürük,ateş,ishal ve kusma ciddi iştahsızlık ve halsizlik. Ciğerlere inmediği sürece sıkıntı yaratmıyor ilerlediği sürede zatürreye çevirebiliyor. Çocuklarımız belirtisiz taşıyıcı olabilirler ya da belirti göstermeyen kişiler tarafından temas halinde olurlarsa çok çabuk bir şekilde kapabilirler.
Lütfen evlerimize aile bireyleri dışında kimseyi almayalım ve evden çıkmayalım.
Çocuklarımızı bizler dahil öpme ve yakın temasta çok bulunmayalım.
Rabbim çocuklarımızı ve tüm insanları korusun.
Sevgiler💕