Cutebaby
Ben 6. Aydan beri çok çok memnun kalarak kullanıyorum şuan kızım 10 aylık olmak üzere gayet rahatız yalnız ben minderini hiç kullanmadım onu koyunca gerçekten aşırı daralıyor alan ama kullanmazsanız normal şekilde kullanılalabilir ama hiç sevmedim begenmedim diyorsanızda iade edebilirsiniz diye biliyorum