ben zıbın tulum ya da takım bir de yelek giydiriyorum. gece eldiven ve şapka giydiriyorum gündüz genelde çıkartıyorum. ev 23 derece. kimse yelek giydirmiyormuş yelek fazla mı ki🙄 sırtı terli falan olmuyor gerçi. üstüne de çok kalın olmayan iki katlı penye bi battaniye örtüyorum.