Kck2019 Hanımlar iyi akşamlar. Sol göğsüm mastit oldu doktora gittim antibiyotik iğne ilaç tedavisine başladık. Iğnelerin 3. Gününde sütümde azalma oldu ve 1 haftadır da sütüm yok. Sanki çocuğu saatlerce emzirmiş gibi göğüslerim. Ne yapmam lazım tekrardan sütümün olması için çok üzülüyorum 😔
Prensesannesiii26 Kck2019 galactago damla öneririm canım bunun dışında dut kurusu bulgur pilavı boza ve bol su sütüm var bebeğime yetiyor diye de pozitif düşünce beyninizi nasıl sartlandirirsaniz öyle olur sütünüz var bebeğinize yetiyor 🥰🥰
Sdtcvkfrkn Kck2019 beslak damla var canım, humananın emziren anne çayı, rezene, hurma, incir, bulgur, tahin helvası, pekmezle tahin, kuruyemiş, dereotu, marul bunlar süt yapar canım ve tabi ki bol bol su ve uyku da etkili ama herşeyden önce sıvı alımı