Bebeğimin süte alerjisi olduğundan şüpheleniyorum. İlk başlarda sürekli ishal ve mukuslu yeşil kaka vardı 1 ay 2 ay bu şekilde geçti daha sonra kendiliğinden geçti bu durum. Sürekli meme reddi göğsümde ağlama vardı o bugünlerde azaldı doktora götürdüğümde süt alerjisi olabilir dedi süt ve süt ürünleri tüketme dedi. Onu denedim fakat bir değişiklik göremedim. Egzama kızarıklık veya pişik gibi belirtisi olmadı kakada kanda çıkmadı emin değilim yani alerjisi olduğundan ama bu aralar sütümde yetmiyor mama vermem gerek mama alırken alerjiye uygun almak istiyorum önerileriniz nedir?