44760 canım aşısı yoksa sadece boy kilo ise gidip de bebeği veya kendinizi riske atmaya değmez bence ama siz bilirsiniz tabi anne babası olarak aşıya gelecek olursak yaptıran çok ama ben yaptırmadım şahsen eşim doktor kuzeni var öyle bir virüsün olduğunu fakat asılarda aslında o virüsü enjekte ettiklerini yani belki çocuğun hiç o virüse yakalanmayacak ama aşı ile yakalanma olasılığının olduğunu diyince biz yaptırmadık ishal su kaybı falan baya bir şeyler sayıp bilgi vermişti ama kızım şuan 19 aylık o yüzden tam hatırlamıyorum ve böyle bir dönemde ben sağlık bakanlığının yazdığı aşılar hariç başka aşıya gitmezdim riske atmamak adına bebeği veya kendimi