Kızlar 8 aylık bebeğimde yaklaşık 1 aydır geçip tekrar başlayan kabızlık var . Kan değerlerinde kansızlığı çıkınca besteron damlayı arttırdı doktorumuz günde 4 veriyorduk 16 ya çıkardı ilk ondan kabız oldu dedik damlayı kestik 1 hafta çok şiddetli bir şekilde ıkınıp hüngür hüngür ağladı yapamadı 2 gün rahatladı yine 1 hafta aynı. Tam geçti rahatladı derken 2 gün sonra yine kabız oldu deliricem artık çok üzülüyorum çünkü canı acıyor sürekli ağlıyor doktora götüremiyorım malum hastalıklar kan damlası vermiyorum sürekli sıvı beslemeye çalışıyorum zeytinyağı içirdim poposunu uyardum dut kurusu suyu içirdim yok yine rahtlamıyo bu çocuk niye düzelmiyo tecrübelerinize talibim 🤦🏼♀️