miniktavsanim Mihriban2814 bebeğim üç aylık bizimde öyle doktor dedi geçer bide gazdan dolayı olduğu söyledi kendini fazla sıkıyordu gazlı döneminde şükür şuan gazi biraz geçti ama hala aynı göbeği