Oğlum 18 aylık ve şuan kendi odasına yatırdım😭 daha once hep bizimle uyudu geceleri ama artık hem onun için hem de benim için böyle olması daha iyi olacak😪😪
Gece cok uyanıyo ve ben her kıpırdamasında uyanıyorum ve bu yuzden de ertesi gün modum düşük oluyo ve cok verimli olamıyorum…
Şimdi belki kendi odasında uyursa geceleri de uyanmaz ikimiz de uykumuzu almış oluruz…
Benimle aynı duyguları yasayan anneler var mı? Şuan nornal saatinde uyuttum sadece başka bir odada diye dakikalardır aglıyorum. Nasıl asmam gerekiyo bunu?
Keşke daha önce odasını ayırsaydın burdan annelere sesleniyorum😪😪 odasını ayırmak için cok geç kalmayın..