Sum87 Öncelikle Rabbim hepimize kolaylıklar versin. Çok oldu gece uyutamayıp duvarları yumrukladığım. Yürümeye başlayınca geçer belli diyordunuz ya. Benim bebeğim yürüyor şuan. Ondan önce 2 dk oturamazdık, hep oyun isterdi, hep yürümek isterdi. Bugün eşimle arkasından baktık kendi kendine takılıyor maşallah 😊 yine iş yapamıyorum evet ama en azından ben odada otururken o kendince dolanıyor. İnşallah sizin de rahatlayacağınız günler yakındır :) hepimiz yaşadık. Yaşıyoruz da. Ama tadı da bambaşka 😍 çok yaramaz çok hareketli, gece uyumaz, gündüz kısa uyur vs vs ama iyi ki var ❤