Cemreela ben doğduğundan beri 1-2 tatlı kaşığı veriyorum aklıma geldikçe canım çünkü gaz damlası falanda veriyorum ya susar diye düşünüyorum ama anne sütünün %80 i su diyorlar. Mama yiyen cocuğa da hep verilmesi gerek diye biliyorum ama net bilgiye sahip değilim. Ben zararı olmaz diye düşünerek verdim