Merhabalar şuan hala lohusalık dönemindeyim ve doktorumu aradım bugün 40 muayenesine gelmesem olur mu diye olur dedi eğer iyiysen boşuna hastaneye gelme dedi tamam dedim spiral içinde 3 ay sonra dedi nasıl oluyor veya memnun musunuz ya da emzirme sürecinde önerebileceğiniz başka yöntemler var mıdır? Mümkünse garantili süt korur teorisine inanmıyorum çünkü.