haticed_ bizde yükselme olmadı. Ama ateş ölçer konusunda uyarayım sizi. Bizimde 1 ay önce bı huysuzluk vardı ateş yok gösteriyor ama çok sıcak vs. Neyse 2 günün sonunda gittik acile evden çıkarken ateşi 36.6 idi yine yoktu. İçeri aldılar ateşi 39 😒 nasıl soydugumu bilmiyorum.. alından olcerdi. Dr koltuk altı olanlar var ya ondan almamı istedi şimdi onunla olcuyorum… Tabi biz hastaneye yattık enfeksiyon cikmisti. Siz de dikkat edin.