Bugün 48 günlük kızım var 40ında kalça ultrasonuna gircek demişti doktorumuz ama sonra karantina oldu ve asla çıkmayın dedi. 3 aya kadar erteleniyormuş ama bu ne zaman geçecekti fotoğraf çekerek kalça muayenesi yaptı ama ultrason kaldı yaptırmayan var mı ki