Hanis Tatliş güzel annişler 4. Aydan itibaren bebeğine ek gıda Bebelac hipp gibi mamalara başlayan varmı bu tahilli olanlara kilo yapiyormu veriyorsanız hangi marka veriyorsunuz hangisinden memnunsunuz
Prensesannesiii26 Hanis Bebelac vermiştim tahillisini yemedi alerji yaptı ama memnunum diğer ürünlerinden 🥰
Rumeysa34 Bende bekliyim Ben kaşık mama vermeyi düşünüyorum kızlar eğer doktorum da uygun görürse vereceğim