K34bra Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var dün birden mide bulantısı oldu ve sabah sütüm gitti öncesinde de zaten silikon uçla emiyordu kızım. Sabah 30 dk sağdım artık göğüsüm morardı. Max 30 cc geldi sütüm napıcam bilmiyorum. Önceden olsa dolu dolu sütüm gelirdi. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı? Neler yaptınız?
Prensesannesiii26 K34bra canım başta galactago mutlaka al ve kullan hemen birde dut kurusu ve boza bulgur pilavı mükemmel süt arttiriyor özellikle galactagoyu mutlaka al memnun kalacaksın sağıma alışık degilsede bu yüzdende olabilir
Yildizhan K34bra bol emsin süt gelir. Aynı zamanda bolsu iç sende 3 litre felan. O çektikçe gelir Meral etme
Defnekusum28022020 E bebekde malt var onlardan alıp bir denesen mi acaba ? Ben çok faydasını gördüm birde rezene içiyorum
Oflu61 Rezene, dereotu, bulgur bunlardan dene özellikle bol bol su . eczaneden bestlak süt arttırıcı damla var ondanda kullanabilirsin
Kamiletuba Doktorumun tavsiyesiyle galactago kullandım bir de memeler sağıma alışık değilse çok süt sağamazsınız
K34bra Kamiletuba Kamiletuba aslında sağıma alışkın ama inan ne oldu anlamadım dediğin eczaneden alacağım yarın çok teşekkür ederim🙏🏻
Prensesannesiii26 K34bra ben günde üç kez bir bardak meyve suyunun içine 15 damla damlatarak içiyorum canım kutu uzerindeki kullanımında bu şekilde suyla midem almıyor süt de bebeğimin alerjisi olduğu için içemiyorum meyvesuyuyla içiyorum gerçekten hepsinin tek tek faydasını goruceksin inşallah
Yusufmom Galactago mükemmel bi süt arttırıcı. Ben sabahtan kalkar büyük bir sürahi suyun icine 10-15 damlatır. Gun boyu icerdim bittikce tekrarlardim. Ama aksatmadan düzenli kullanilmasi lazim. Meyve suyunada katabilirsiniz. Bide dut kurusu ve suyu 👍🏼