MRabiaaaa Kızlar bebeğim 41 günlük , doğduğundan beri kafasını tutabiliyor ama kucağıma aldığımda , sırtı göğsüme gelecek gibi tuttuğumda hep geriye doğru bakıyor , geriye atıyor kafasını insternette baktım kötü şeyler yazıyor :( nolur bilen varsa yazsın
Mamaqueen MRabiaaaa internette hersey icin cok kotu seyler yaziyor emin ol. Bende bakiyorum bebegim dönmuyor oturmuyor diye o kadar kotu hstaliklar yaziyorki. Sende endise etme insallah birseyi yoktur bebeginin. Diger hareketlerini gozlemle ve bir doktora goster istersen videosunu cekip
Ozlemm_ege MRabiaaaa İnternette yazan herşeye inanma canım kasları gelişmemiş çünkü. Bunu yapabilmesi bile sağlıklı olduğu anlamına geliyor. Merhaba kafasını 4 aydan sonra tutabilir oda 6 ayı bile bulabilir.
isill MRabiaaaa 41 gunluk bebek icin erken olabilir tbiki sz dktra dansn da bnm kizim 3 bucuk aylik yeni yeni tutmya clsio dha tm degil bile arada egzersz yapiyrm gn icinde kafasni dk tutsn dye
MRabiaaaa Kafasını tutuyor ama geriye doğru tutuyor hep , yüzüstü bıraktığımda kaldırıyor mesela ama kucgima aldığımda geriye gidiyor kafa , diretiyor gibi
MRabiaaaa Mutlululuk peki gittiniz mi doktora benim oğlum geriye doğru dieretiyor resmen omzuma alınca c harfingibi oluyor
Mutlululuk MRabiaaaa gittik canım hafif hipotoni dedi b12 verdi yüz üstü pozisyonda çok zaman geçirsin düzelir dedi
MRabiaaaa Mutlululuk Anladim peki hangi testleri yaptı bunu söyledi , benim bebeğim kafa hep yukarı doğru geriyor , düşmüyor ama kasılmış gibi duruyor doktor mr çekecek
Aysnrblghn MRabiaaaa merhaba. Ne oldu bu durum? Benimde bebegim dogduktan 3 4 gun sonra o sekil tutmaya baslamisti. Tedirgin oldum ama tomografi vs cektirmedik.
Mutlululuk Fiziksel muayene yaptı ellerinden tutup bebegimin kalkmasını sagladı bide benim oğlum hafif sallıyo kafasını tam gelişmemiş sanırım kaslar oda B12den oluyormuş ama şuan iyi çok şükür
MRabiaaaa Çok şükür geçti ama neler yaşadık neler …büyük ihtimalle doğum kaynaklı boynu zedelendiği için öyleydi dedi Dr
Hbbsnnplt MRabiaaaa merhaba bizimde başını geriye doğru atıyor önceden kollarından tuutp kaldiryordu incinme nasıl anlaşılıyor acaba
demirkof Hbbsnnplt Yazdığım her postta siz de varsınız. Bebeğiniz sırtüstü yatarken tuttuğunuzda başını kaldıramıyor mu?
Hbbsnnplt demirkof aminn inşallah siizin bebeğiniz ne kadarlık benimki bir ara kaldırdı bir ara kaldırmadı ama şuan kaldırıyor şükür bende çok korkular yaşadım ama şuan daha iyiyiz haftaya da yine nöroloji ye götüreceğim Rabbim hiçbirimizi kokrtugumuza uğratmasın
demirkof Hbbsnnplt Amiiin 🙏🏻 Benim oğlum 2 ay 8 günlük şuan. 2. ay kontrolünde doktor ellerinden tuttuğunda başını hiç kaldıramadı geri düştü. Hipotonik olabilir takip edeceğiz 3. ay kontrolünde bir karar vermiş olurum dedi 😢 Çok korkuyorum haliyle inşallah yoktur bir şeyi 🙏🏻
demirkof Hbbsnnplt Sizde nörolojik bir sıkıntı var mı, herhangi bir teşhis konuldu mu , neden kaldıramıyormuş belli mi acaba ?
Hbbsnnplt demirkof hiç canınızı sıkmayın benimki bir ara yaptı bir ara yapmadi birkaç doktora götürdüm o önemli değil önemli olan yüz üstü dedi diğerleri doktorlar başı tutmasidna sikinti yok dedi hiç canınızı sıkmayın bebeğiniz çok kcuuk daha