Kızlar, bebeğim 5 ay 5 günlük. Son 1 haftadır emerken damaklarıyla sıkıştırıp başını çeviriyor, hem çekiyor hem ısırıyor anlayacağınız. Öyle acıyor ki artık ne yapacağımı bilmiyorum. Bazen de istemsizce bağırıyorum, ona ağlıyor 😞 Oğlumu bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim?