Merhaba kızlar,kızım 8 aylık oldu mamayla besleniyor ek gıda olarak bitek yumurta sarısı yiyor ve biraz peynir..neler neler yaptım çorbalar,meyve püreleri,meyve suları,suda haşlayıp verdim pekmezle tatlandırdım..yok sevmiyor..avakado vereyim dedim onuda sevmedi ağzını kitliyor ve açmıyor güç bela bazen bi kaşık alıp kafasını çeviriyor..benim giib olan varmı acaba..çok üzülüyorum halbuki yese ona neler yaparım🙇🏻♀️