Begonia4 Kızlar merhaba. Doktorum bu gaz damlasını önerdi. Aranızda kullanan var mı ve ne şekilde veriyorsunuz? Herhangi bir reaksiyon oluştu mu?
Nergiss Begonia4 şurubuna bi kaç defa kullandıkta gazını çıkartıyordu ama tadı çok kötü ve rakı gibi kokuyor içinde tatlandırıcı var
Mum Begonia4 bunun içeriği zeytinağı zaten biz ilk üç ay kullandık on damlayla basladım ilk ay sonra günde iki kere verdim
Cemreela Begonia4 çok fazla gaz damlası şurubu denedim çünkü kendini gaz sancısından kasan morartan ve nefessiz kalmasına yok açan bir bebek malesef. Hatta 23 günlükken morarma ve nefessiz kalma ile ambulansla hastaneye kaldırıldık. 2 günü hastanede geçirdik. Şurup versiyonunu vermişti doktor. Yarım çay kaşığı günde 4 kez
ShrBakar iko84 5 damla çok az , 8 saatte bir 10 damla dedi doktorum, bebeğim 2 ay 3 günlük, benim arkadaşımda az veriyordu ise yaramamisti sonra çok vermeye başlayınca faydasını gordu
Bnbalkan iko84 benimki de 2 aylık ben 1,5 aylıkken başladım vermeye 20 damla veriyordum ondan işe yaramamıştır sizin ki
iko84 ShrBakar bana doktor vermedi eczaneden aldım sabah öğlen akşam 5 er damla edi ama dediginiz gibiyim etki yapmadı sizinde gün icinde 8 saat arayla 10 ar damla vermem gerekiyor demi
Tglr Begonia4 bizde birçok damla kullandık ama sonunda bunun faydasını gördük sabah akşam kullandık hem kizim kendi gaz yapmaya başlamıştı bunu kullandıktan sonra