rukiyedeniz27 2 aylık oğlumu yıkarken kafasını dikleştirdiköpüklü su içti acil müdahale ettim ama baya ağladı Midesi bulanır gibi yaptı köpük tadından galiba sizce bişey olurmu ilk çocuğum tecrübesisin çok korktum
Ygtek rukiyedeniz27 birşey olmaz inşallah canım ya. Benim oğlumda eline sürmüştüm ağzına götürmüştü. Birşey olmadı ama midesi bulanır gibi oldu sonra geçti.
Pinkbery rukiyedeniz27 benim kız her banyoda kopuk yemeye calısıyo. Bazen kaçırıyoruz ama yiyor yani. Bi sorun yaşamadık🤷
rukiyedeniz27 Deletedmom114 o kadar çok ağladı ki köpüklü olduğu için midesine ve organlarına zarar vermesinden korktum
rukiyedeniz27 Korkudan eşime bile söylemedim beni azarlar hemen annesini arar diye ilk çocuk ve kayınvalidem çok üstüne düşüyor laf söylüyor sürekli bana söyle böyle yap diyor sanki çocuk bakmayı bilmiyorum gibi kendimi kötü hissettim Sanki çocuğuma bakamıyorum
Beyazkugu rukiyedeniz27 öyle düşünme canım sen herkesten daha iyi bakarsın bebeğine aksilik oluyor maalesef ama sonuçta deneyimsiziz herşeyi bilmiyoruz panik yapabiliyoruz.
Aryasare rukiyedeniz27 Hiç takma boşver benimkide seninki gibi herseye karısıyodu öyle olmaz böyle olur diye aç bu cocuk meme istiyo diyip duruyodu en son eşimde bende kendisiyle tartıstık artık ayda 1 görüşüyoruz. Hiiç kafana takma kim ne derse desin ona en iyi sen bakarsın
rukiyedeniz27 Aryasare ay evet moralimi bozmaktan başka bişey yapmıyor suratım asılıyor ister istemez
rukiyedeniz27 Pinkbery tecrübesizim Çığlık atarcasına ağladı baya çok panik yaptım mükemmeliyetçi bi yapım var ondan dolayı kendimi suçlu hissettim doğduğunda da 1 hafta küvezde kaldı ciğerdeki sıvıyı atamadığından oğlumun üstüne çok düşüyorum o yüzden kendimi kötü hissettim ona bişey olur diye çok korktum Dua ettim ağladım
NurrC rukiyedeniz27 ağlamasının sebebi genizine kaçıp yakması olabilir. Eğer doğal içerikli şampuan kullanıyorsan sorun olmaz. İlla burda hepimizin zaman zaman başına geliyordur. Hızlı bir şekilde yıkamaya çalış yüzünü ve aşağıya doğru suyu temizle yüzünden.
rukiyedeniz27 Aryasare corona virüsünden dolayı artık gelemiyor yoksa hergün buradaydı Eşimle görüntülü konuşuyor akşamları bende konuşmamak için bişeylerle ilgileniyorum 😒
Aryasare rukiyedeniz27 En iyisini yapıyosun moralini bozmaktansa muhattap olmamak en güzeli 🙏 Benim eşim tersledi annesini çok karısıyo diye aynı sekilde bende tersledim artık mesafeliyiz herkez huzurlu 🙏