Sema9393 bir daha randevu bulamazsınız 😔 artı gitmeyince de baya fırça yiyorsunuz, biz de 3 kere gittik, artık senelik kontrole geçtik şükür 🙏 benim kızımın da 30unda nöroloji ve endokrinoloji muayeneleri var bakalım nasıl olucak, bi de kan vericek içim hiç rahat değil, ama aralıktan beri nöroloji randevusu arıyoruz anca bulduk daha da bulamayız 😒