Duhamm-91 Bugün 6 ay aşısı olduk ama sağ bacağındaki kızardı dokununca top gibi şiş dağılmamış burda doktor vardı sanki acaba kimdi veya bilen yaşayan var mı çok endişeliyim
Derya91 Duhamm-91 O bölgeyi elinizle biraz ovarak dağıtmaya çalışın bi süre sonra düzeliyor bende yaşamıştım aşı sonrası dert etmeyin 🥰
Sarisin Duhamm-91 6 ay aşısından sonra oğlumda da yaşamıştım endişe edicek durum yok her alt değiştirirken o bölgeye kolonya ve pamukla masaj yapın bir ayı falan bulabilir geçmesi ama geçiyo 😌
Ayb mikelenjelo35 Duhamm-91 merhaba mesajınızı şimdi gördüm benim uzmanlık alanım gelişim ancak aşı sonrası kızerıklık şişme oluşabilir hangi aşı olduğu da önemli epey geçmiş sanıyorum düzelme olmuştur sevgiler
Duhamm-91 Ayb çok teşekkür ederim canım evet geçermiş ama biraz uzun dürüyor tabi görünüşte bişey yok çok şükür ama hala içerde ufak bi sertlik var tetanoz aşısı yaptığımız zaman da olmuştur sizde aynısı dedi hemşire sonradan içim ferahladı