melissrn Merhabalar 🤗 Ağustos ayında tatile gidicem ve regl dönemime denk geliyor büyük ihtimalle😕 4 aylıkda bebeğim var ve emziriyorum acaba adet geciktirici kullanabilirmiyim? Bilgisi olan varmı acaba?