gamzeliiiy 3 gün oldu sezeryan olalı baş ağrım geçmiyor. Kahve, parol, bol su,uyku ama nafile geçmiyor nolur varmı önerisi olan 🥺
Minikbezelyem87 gamzeliiiy malesef ne yaparsanız yapın belirli bir süre geçmiyor dahada kötüsü kaç gün süreceğini bilemiyorsunuz ben çok uzun süre çekmiştim allah yardımcınız olsun inş sizinki uzun sürmez kişiden kişiye değişiyor çünkü 🙏🏻
Deletedmom280 gamzeliiiy canım yenı bır yontem ama senın kanını koldan alıp tekrr belıne enfkte edıyor ve sanıyesınde agrın kesilıuor bn oyle yaptırmıstm sanıyede gectı sprıal yama dıye gecıyor cok kotu ıse bı doktrunla gorus
minnakleblebi Benim önerim yok.. Bi müddet çekmiştim bende sizin gibi deneyip işe yaramadı onca şey… Geçmiş olsun Allah şifa versin.
AtaSude 1 buyuk kupa’ya 3 tatlı kaşıgı filtre kahve.şekersiz sade ve bas ageisi geldikçe içtim.bazen günde 5 kupa 😔 boynuma enseme gözleeime vuriyordu acı.sanırım bu şekilde 3. gün geçirdim.başka çaresi yok vücut sadece bol kafeinle atıyor narkozu malesef…çok geçmiş olsun🤗
Deletedmom114 Gün-de 3 litre su ve 2 fincan filtre kahve içiyordum anca düzeliyordu, parolun kendine faydası yok 🤦🏻♀️
RTGRL2711 gamzeliiiy cok çok gecmis olsun dogumun en zir tarafi diyebilirm bende ölmüstüm bas agrisinda oturup cocugumu bile emziremedim hic gecmiyor diyolar sezeryandan sonra basinizi cok saga sola cevirmeyin diye iste biz dikkat etmiyoruz ilk 24 saat bid ecikolata iyi geliyor mus
RTGRL2711 Ben bir hafta cekmistim oturdugum da basima giriyir uzaninca belime saga sola donemiyordum cok zor geecekten allah yardimciniz olsun insallah
Babyderin gamzeliiiy ah canım 1 hafta şiddetli cektim bebegi kontrole götürdüğümüz de doğum doktoruma gidip basım çok agrıyor ayakta duramıyorum oturamıyorum diye anlattım ama ne ağrımak asla yastıktan kaldıramıyordum hemen anestezi yapan doktora yolladı beni hemen yatırdılar saat 1 filandı akşam 10 a kadar 3 tane binlik serum takıldım 2 ser tane minoset içtim 2 gün evde de bol su bol kahve öyle atlattım ama ne çektiğimi biliyorum seni çok iyi anlıyorum ya evde bol su iç 4 ltyi bul yada doktorunla görüş canım
yigitefekltc gamzeliiiy doktorum bana kahve değil de her ağrıda didi içmemi söylemişti. Didi soğuk çayda kafein varmış. Ve gerçekten de ağrımı alıyordu. 1hafta boyunca bu şekilde geçti. Doğumdan 1 hafta sonra komple kesildi ağrılarım. Deneyin sizde isterseniz🙏🏻
Hercai88 gamzeliiiy 1 hafta sonra kalmıyor canım inşallah seninde geçer 😔 çok zor oluyor o ağrı biliyorum Rabbim yardımcın olsun geçecek elbet ya sabr
limonlukarpuzzz gamzeliiiy bende ayni sorunu yaşadim tansiyonum yüksekli benim tansiyon yüksekliği ameliyat yerimdede enfeksiyina sebep oldu. Kahve için bol bol ama sade olsun o rahatlatti beni