Dilekb ben ne olduğunu bile bilmeden 1 haftalık lohusayken mastit olmuştum. Hemşireyi arayıp öğrenene kadar hala anlamadım 39-40 derece ateşim vardı. Sağmam gerektiğini bile bilemedim doktora koştuk serum verdi antibiyotik +iğne kullandım 10 gün. Bebek emdikçe de geçti. Ama tekrar doğum yapsam göğsümde hiç süt biriktirmem,tecrübe oldu. Ilık duşa girince kendiliğinden de akar,elinizle sağın veya pompa ile bebeğinizi tersten emzirmeyi deneyin inşallah geçecek