Dikkati dağınık sanki bu ara bir iki çekiyor bı etrafına bakıyor hiç uzun emmiyor önceye göre daha mı hızlı emiyor o yüzden mi böyle ? Bide sürekli memeyi ısırıp cekiştiriyor sütüm var kilo durumu da iyi biraz dişten şüpheleniyorum ama o da etkiler mi acaba emmesini?