elifctnyslbs 3.5aylık oğlum gazı hala geçmedi kıpkırmızı oluyor uykusundan uyanıyor ne zaman gecer bu gaz
HamzasMomy elifctnyslbs 4-4.5 aylıkken hadi bilemedin 5 aylıkken biter Allahın izniyle ☺️ bizde çok çektik hareketlenince kendileri pırt yapıyor ☺️
Babygrils elifctnyslbs 4.5 aylıkken bitti çok şükür 5 aylık şuan 15 gündür damla şurup vermiyorm ot mot içmiyorum yaşasın gazsız günler 🥳🥳 yaşasın kola içmek 😅 birazcık daha sık dişini canım çok az kaldı
haticeerol92 Bizimki 3ayi doldurduğu gün bitmişti gaz kaç gece sabahlamistik babasıyla gazdan dolayı şükür ki o günler geçti darısı başına 😊