Sakura-chan N-nil inanmazdım ama bugun denedim baya etkisi oldu . 1 çay kaşığı tereyağını benmari usulü erti içine 1 çay kaşığı pekmez koy ver . Baya etkisi oldu ama biz 11.5 aylığız . Sen yinede 6 aya oluyor mu araştır
Elmaliseker N-nil keciboynuzunu kaynat suyunu icir canim yada siyah turpu iy icine yogurt koy cikan ssuyu icir oglum bronsiolit olmsti doktr tedavisinn yannda bnlri uyduladm 1 haftada iyisletti
Sakura-chan N-nil içirdikten yarım saat sonra balgamı yavaştan atmaya başladı . Hala atıyor ama . Şuan uyudu daha hiç öksürmedi maşallah .