İlk oğlum 32 haftalık doğdu kızım normal gününde. Oğlum 2200 43 cm doğdu 1 hafta küvezde kaldık sadece ama inanın çok çabuk toparlanıyorlar 40 ı çıktığında normal bir bebekten bir farkı yoktu şükürler olsun 🙏 tabii daha özenli bakım gerekiyor Allah yardımcınız olsun