Kizlar mrb 3 ay 10 günlük bebeğim var çok kacgundur emziriyom aç aç uyuyoo uyuduktan sonra emziriyorum şimdi ’de 3 saat dir emmmedi istemiyo ağzına bile almak istemiyo mama verdim biberonu zaaten tiksindi almak istemiyo kaşık la verdim şırınga ile verdim ağlıyo ağlıyo zar zor çok huysuz şimdi salıyorum beşikte sürekli elli ağzında emmiyoo anason verdim balki şancı var-dır dedim sizde hiç böle oldumuu diş mi kasiniyo bilmiyorum ağzından hep su geliyoo