Merhaba sevgili anneler, bir konuda canım çok sıkkın.
bebeğim 37 haftalıkken 3300 boyu 53 cm doğdu. Sarılığı 19 çıktığı için hastaneye yattık ve mama başladık. Şuan 3 ay 23 günlük 7.5 kg. Boyu da en son 64 cm idi. Hem emziriyorum hem mama veriyorum. Günde 4 ya da 5 defa 90 ml mama alıyor onun dışında her istediğinde emiyor. Doktor evet kilosu ayına göre fazla ama boyuna göre uyumlu dedi. Hipp combiotic kullanıyorum. Mamayla bebeğimi mi şişirdim sağlıksız mı besliyorum içim sıkışıyor biri bana bir yol göstersin lütfen 😔