Tugbasahinko canınızı sıkmak istemem ama yavaş yavaş sesi azaltmanızı ve en sonunda tamamen kesmenizi tavsiye ederim. zararı var mı bilmem ama bi süre sonra uykusuna yararı da olmuyo. benim oğlum 7 aylık şu an. daha yeni azaltmaya başladım sesi ama keske çok daha önce yapsaydım. sese biz alıştık o da uyuyo nasıl olsa dedik açtık koyduk hep yanına ama bi süre sonra etki etmemeye baslıyo ve uykular iyice kötüleşiyo. yenidoğan zamanına döndük 1 aydır. günden güne azaltın yada mesela uyuyana kadar açık kalsın uyuyunca kapatın. yanından ayrılmayın birkaç gün. uyanınca tekrar açın uyuyunca kapatın. ben su an öyle yapıyorum ve hala beşiğin başında oturuyorum. inşallah sağlıklı ve mışıl mışıl uykulu olur bebeğiniz kolay gelsin