Merhaba, dün akşam sol mememin sol üst kenarında cevizden daha küçük büyüklükte kitle fark ettim, sadece dokununca ağrı yapan. Ondan önce bulantım oldu. Fark ettikten sonra mide bulantısı, baş ağrısı, halsizlik, titreme vs yaşadım gece boyunca. Bugün de gün içinde halsizliğim oldu. Kızarıklık hiç yok. Mastit olabilir mi sizce? Corona korkusundan doktora da gidemiyorum. Fikirlerinize çok ihtiyacım var🙏🏼