esraeylul34 benim oğlumdada oldu isilik gibi oluyor deri kalkıyor soyuluyor, bebek pamukları var ben ıslatıp onunla siliyorum öyle yapınca azalıyor. Doktorumuz bize hamazinc verdi bi kaç gün geçti sonra tekrarladı tekrar doktorumuza gittik bu sefer (hametan ve trovozol 3 gunden fazla kullama dedi) mantar olmuş benim hamileligim boyunca hep enfeksiyonum ardi büyük bi ihtimal anneden bebeğe geçiyor ve doktorum salçalı şeyler dometes, gazlı içecekler, gazlı meyveler tüketme dedi daha iyi şimdi bebeğim. Sizede tavsiyem bebeğinizin bezini değiştirin ve cildi çok hasas olduğu için ıslak mendil kullanmayın bebek komikleri kullana bilirsiniz daha iyi oluyor 😊