Yalnızca konuyu asker polis olarak düşünmeyin. Muhakkak ki herkesin derdi kendine büyük fakat sizin ihtimalini düşünerek endişelendiğiniz şeyi her gün yaşayanlar var. Misal eşim 112 ambulans doktoru ve 3 aylık bebeğimiz var. Her nöbetinde corona şüphesi olan vakalar taşıyor, eve gelmekte tereddüt yaşıyor. Nasıl ki doktor olmayı kendisi seçtiyse asker/polis olmayı da sizin eşiniz seçti. Bu sebeple bu meslek grubunun dışındakiler keyif sürecek gibi düşünmeyin zira olası bir sokağa çıkma yasağı meslek fark ettirmeksizin herkesi maddi ve manevi şekilde etkileyecektir. Şu anda işyerlerinin kapatılması bile özel sektördekileri ne kadar zora soktu. Endişelerinizi anlıyorum fakat daha geniş açıdan
düşünmenizi öneriyorum. Sevgilerle.