Bende çok çektim o acının ne olduğunu çok iyi bilirim bol bol emzir emzirdikce iyilesecekdir biliyorum çok zor ama inan geçiyor kremler aldım nafile birde bana iyi gelen şey soğanı yumruk atarak ez göğsünün ucuna köy bı bez köy üzerine öyle bir kaç saat kalsın insAllah cabuk atlatırsın 🤲💕🌹