Defneninannesi Selamlar, bebeği süt alerjisi yüzünden kabız gibi olup kakasını günlerce yapmayan var mı acaba? Yaklaşık 1 aydır anca ben dizlerini karnına bastırarak masaj yaparsam o şekilde kakasını yapabiliyor. Aşırı mukuslu ve bir miktar koyu. Doktora da gittik geçer dedi biogai kullanıyoruz 1 kaç gündür de zeytin yağı veriyorum ama henüz ortada birşey yok
Yagmurs Defneninannesi meme mi alıyo mama mı ? Bizde de süt alerjisi var benimki memede olduğu için süt ve ürünlerini kestirdi doktor. Biraz zorlandı kakada bir iki gün sonra düzeldi
Defneninannesi Yagmurs Emziriyordum şuan 5 ay 10 günlük ufak ufak ek gıdaya başlattı. Ek Gıda olarak da kaşık mamasına elma püresi vs ekledim ama onu da kabızlık yüzünden 2 günde 1 veriyorum. Gazını çıkartıyor huzursuzda değil ama kakasını yapmıyor
Bayby12 Benim bebegimde mukuslu kaka yapıyor turuncu gibi kaç gündür doktora gidemedim daha süt ürünleri ni bende yemiyorum ama hayla devam ediyor 18 gunluguz 😔
Yaseminkocatepe Bayby12 süt alerjisinde çapraz alerjenlerede dikkat edilmesi gerekiyor. Mesela dana eti çapraz alerjen oluyor. İnternette listesi olması lazım. Belki faydası olur sizede
Yagmurs Bayby12 turuncu kaka bebeğin doymadığını belli edermiş. Dün hafif bizimkinin bezinde de vardı , doktora götürdüm doymuyor bu çocuk dedi ve meme artı mama vermeye başladım düzeldi. Sizde bi doktorunuzla görüşün isterseniz
Sevgidaghan Defneninannesi bızde 5 ay 10 gunluguz;)) sut alerjısı bızdede var malesef. Ne zaman yavas yavas denemeye baslıcaksınuz. Bızı ekgıdaya gecırmedı doktor. Kılo alımı ıyı dıye.
Yagmurs Yaseminkocatepe evet ben emzirdiğim için bana sadece kuzu eti yiyebilirsin dedi. Herşeyi kestim yaklaşık 20 gündür mukuslu kaka devam sanırım ek gıdaaya başladıktan bir süre sonra o mukus geçecekmiş
Yaseminkocatepe Yagmurs evet bir ayda ancak toparlanoyor maalesef ben mama verdiğim için 1-2 haftada kakası düzelmişti. Umarım çabucal atlatırsınız 🙏🏼
Defneninannesi Sevgidaghan başladık biz. Kilo alımı ortalarda ne az ne çok. Azar azar tadımlık veriyorum
Sevgidaghan Süt urunlerını hıcmı tuketmıyorsunuz? Ben arada azıcık peynır yogurt yıyırum bı ıkı kasık. Cunku dayanamıyorum? Sızde durum nedır?
tuc10 Sevgidaghan ben de burda okuyup belirtileri görüp endişelendim doktora da bahsettim 1hafta deneyelim dedi ama ben duramadım yiyemeden süt ve süt ürünlerini, bu veganlar nasıl yaşıyorlar çok merak ediyorum ya :)