Busrakerem Kızlar 9 gün oldu spinal sezaryen oldum belim kopuyo baş agrısı da var ilkinde de spinal oldum ama böyle olmamıştı nasıl geçer yardım edin lütfen 🙏
Mervebtnrr Busrakerem bnde epidural oldum 2 hafta önce şuan 1 haftadır bel ağrım yok dünden beri hafif baş ağrım var doktorum bel ağrımdan için zamanla geçer dedi geçti de inşallah baş ağrısı kalmaz emzirirken fln belini rahat pozisyona getir öyle emzir
Sarelim Busrakerem arkadasım bol nescafe şç. Ve evde varsa kantaron yagı kullan ağrıyan yere sür bn o sekılde anlattım çok şükür bn sakat gıbı olmuştum😞
elifzeze Busrakerem merhaba bende spinal sezeryan oldum ilk zamanlar bel ağrısı oluyor suan yok cok sukur baş ağrısı icin onerim neskafe ve bitter çikolata doktorum söylemişti
Elif7781 Busrakerem 16 ay oldu hala geçmedi ilk günkü gibi tazecik agrim o iğnenin yapıldığı yer var ya sanki içi yara 😒
NhLpRn Busrakerem ağrınız nasıl acaba adet olacak gibi mi ? Benim 40ım çıktıktan sonra başladı bel ağrım bir aydır devam ediyor ama sanki adet olacakmışım olamıyomuşum gibi bi ağrı bu sizinkide mi öyle