Bebeğimin süt alerjisi var ve rota aşısı midesini mahvetti geçen reflüsünü tekrar azdırdı 😞 açlıktan ağlıyor mama yiyemiyor yemek istiyor mideye girince ağrıdan kendini kaskatı kesiyor şu durumda doktora da gidemiyorum. Ama canı çok yanıyor ve aç aç kuru emzik emiyor. Siz ne kullandınız? Gaviscon infant ve motilium şurup duydum ama alerji annelerinin tecrübelerin ihtiyacım var lütfen 🙏