Boncuk25 Kızlar malum dışarı çıkamıyoruz hava da alamıyoruz haftalardir evdeyiz acaba evde çocuklarımız hasta olurlarmi ?? Bazilarida cikarin hava alsin diyorlar ama krkuyom da cikmaya sizler çıkıyormusunz
Babygrils Boncuk25 gündüzleri öğle vakti balkona çıkarıyorum güneşe canım evimizin önü açık bide biraz yolu izletiyorum hava aldırıyorum ama benimki daha 5 aylık dışarıyı istemeyi bilmez 1 yaş sonrası çocukları olanlar için zor bir dönemdeyiz. 😞
Prensler26 Valla çocuklarımın biri 2 yaşında biri 1 ikisi de dışarı çıkmayı istiyor ve çok sıkıldılar evde. Bahçemiz var çok şükür bahçeye çıkarıyorum hava alıyorlar yoksa evde durmayacaklar bizi geçtim onlar bile sıkılıyor ki 😏