yellowmom8 3 aylık kızım kendini kucagimdayken öne bukuyo dimdik durmuyo yanı normalmi bu sizin bebekleriniz nasıl ?
Zeyyy yellowmom8 çok çok normal daha küçük çünkü 🙂 benim kizim hep öne atardı kafa yerde bi şey arar gibiydi şimdi 5 ay 10 günlük yeni yeni dik duruyo doktor normal demişti
Ennur yellowmom8 Bizimkide 3,5 aylık dimdik duramıyor ama oturmak istiyor o yüzden kendini yere atıyor sürekli
Meyra yellowmom8 3 buçuk aylığız bizimki de aynı durumda hatta yatarken bile yastıktan başını kaldırıyor sanki oturmak istiyor gibi
yellowmom8 Meyra bizimkiside aynı canım kusmasin diye bazen altına birşeyler koyup ystiriyorum ozaman resmen kafasını kaldırıp kendini öne atiyo
Sevda6767 Benimki de yarın 4 aylık oluyo kaç gündür endişe ediyordum neden böyle kafasını mu dik tutamıyor sorun mu var diye. Normal miymis canlar ya.
Cemreceylin6106 yellowmom8 bence normal oturmaya başlama hareketleri benim kızım 4 aylık aynı öne atıyo kendini yavaş yavaş dönmeye biliyoruz çok şükür 🙏🏻☺️
yellowmom8 Cemreceylin6106 yatarken bile kendini kaldırmaya çalışıyoruz oturmak istiyo gibi yeni yeni başladı buda 😊
Sevda6767 yellowmom8 içimi ferahlatan canm çok sağol. İnsan ister istemez korkuyo bizimkinin baş çevresi de küçük korkuyorum
Cemreceylin6106 yellowmom8 ben yinede kucağa almamaya çalışılıyorum alsam bile yatırıyorum hemen alışmasın diye çünki yardımcı olacak kimse yok ben hiç bi iş yapamicam bu sefer alışmasın diye uğraşıyorum bakalım ☺️