Merhabalar, bebeğim 16 aylık yemek yemiyor. Çok iştahsız. Bugün 1 adet sigara böreğini bir 2 saatte yedi. Yattı uyudu. Karnıbahar yedireyim dedim çıkardı. Blanderdan geçirdim öyle yesin vitamin alsın dedim onu da yemedi çorba da içmedi. Makarna yaptım ½ taneyi 15 dk da yedi. O kadar. Yediği zamanlar çok nadir. O da video reklam çizgi filmle falan. Kilosu 12.700 boyu 88. Kasım ayından beri kilo almamış. Gerçe 2 kere hasta oldu azı dişleri falan çıktı. Ama üzülüyorum. Her gün yoğurt yapıyorum 2-3 kaşık anca. Neden böyle anlamıyorum. Çok moralım bozuk. Karnı açıkınca direk memeye geliyor. O da ne kadar doyurur ki oğlumu. İlgisiz bir anne olsam yesin ya da yemesin derdim ama içim rahat etmiyor işte. Siz bu durumu yaşıyor musunuz? Ya da yemesi için ne yaptınız? Fikirlerinize ihtiyacım var.