Resmiye-doruk15 Valla şu sıralar bebeği olan fenomenlere bakıyorum ınstagram da hepsi çoğunlukla sağıyo sonra da sütüm kesiliyor beni emmiyo bebek diyo. Devamlı emzir emdikçe gelir sütün. İnan ben ağzıma lokma sürmezdim ilk doğum yaptığım zamanlar da sütün kesilicek diyip dururdu herkes ama çok şükür 10 aylık oldu bebeğim, emdikçe geliyo süt 🙂